30 Aralık 2013 Pazartesi

Şampiyon, Yeni Sezona İddialı Hazırlanıyor

Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Dünya Supersport Şampiyonası'nda dördüncü şampiyonluğu için hava şartlarına aldırmadan antrenmanlarını sürdürüyor.

Geçen sezonu ikinci sırada tamamlayan milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, dördüncü şampiyonluğunu elde edebilmek için çalışmalarına ara vermiyor. Akyazı ilçesinde yaptırdığı pistte çalışmalarına devam eden Sofuoğlu, sıcaklıkların 2 dereceye kadar düştüğü dönemde bile antrenmanlarını aksatmıyor. Kenan Sofuoğlu, yaptığı açıklamada, yurt dışında pilotların antrenman yasağı bulunduğunu, ancak kendisinin çalışmalara devam ettiğini söyledi. Geçtiğimiz haftadan itibaren çalışmalarına başladığını belirten Sofuoğlu, "Asıl hazırlıklar ocak ayında İspanya'da başlayacak. Daha sonra Portekiz'de bir hazırlık dönemi olacak ve hemen ardından da yeni sezon başlayacak. Yeni sezona en iyi şekilde girebilmek için çalışmalarıma erken başladım. İnşallah bu emeklerimin karşılığını dördüncü şampiyonluğumu alarak görürüm" dedi.

HEDEF DÖRCÜNCÜ ŞAMPİYONLUK
Sofuoğlu, iyi yarışlar çıkarmasına rağmen geçen sezon ikinci olduğuna işaret ederek, "Önümüzdeki sezon, şampiyon olmam gereken bir sezon. Geçtiğimiz sezonu ikinci olarak tamamladım. Çok iyi bir sezon geçirmeme rağmen şampiyon olamadım, ama çok iyi yarışlar çıkardım. Sezonu ilk üç içinde bitirmek başarıdır ama yeni sezonda şampiyonluktan başka bir şey istemiyorum" diye konuştu. Kar yağışına rağmen dördüncü şampiyonluk için çalışmalarına devam ettiğini vurgulayan Kenan Sofuoğlu, şunları söyledi: "Yeni sezonda dördüncü kez şampiyon olmak istiyorum. İnşallah bir aksilik yaşamazsam bunu başarırım. Bunun için de hava koşullarına bakmadan antrenmanlarımı sürdürüyorum. Geçtiğimiz hafta kar yağışından sonra da antrenman yaptım. O antrenmanda geçirdiğim kaza çok büyütüldü. Ben bunu hemen hemen her geçen gün yaşıyorum. Tüm antrenmanlarım için kazalara hazırlıklıyım. Şu anda da kış mevsimindeyiz ve ben antrenmanlarımı sürdürüyorum. Elimde buna uygun imkanlarım var ve ben de bunları değerlendirmek istiyorum. Bu pisti yaptıktan sonra hava şartları çok önemli olmuyor artık. Asfalt kuru olduğu sürece antrenmanlarımı yapabilirim. Yaptırdığım pist, benim için büyük bir avantaj. Bu parkurda istediğim kadar antrenman yapabiliyorum. Sadece benim için değil, diğer arkadaşlarım da gelip burada çalışmalarını sürdürebilir. Kapım, onlara da açık her zaman."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder